Creating order in seeming chaos

 

Looking at things from a different perspective

 

Seeing colors in a field of grey

 

Acknowledging the timeless value of quality

ברקן-לב וזאבו

משרד עריכת דין ונוטריונים

המשרד הוקם על ידי עדי ברקן-לב, עורכת דין מנוסה בתחום הקניין הרוחני והליטיגציה של הקניין הרוחני, המשמשת גם דיינת באיגוד האינטרנט הישראלי (ISOC); ובוורלי זאבו, עורכת דין מנוסה בתחום ההיי-טק, אשר על נסיונה הרב מתווספת גם הסמכה של ארגון CIPP/E הבינלאומי לספק יעוץ ושירות משפטי בתחום הפרטיות האירופאי (GDPR).

בוורלי ועדי הן גם נוטריוניות והמשרד מספק באופן שוטף שירותי נוטריון בעברית ובאנגלית.

על צוות המשרד נמנית גם עורכת הדין מיכל וילוז’ני הבקיאה בתחום הגנת הפרטיות בישראל ובהיבטים משפטיים של רגולציה בתחום הקנאביס המתפתח מאוד בישראל.

משרדנו מספק ראיה עסקית כוללת שבבסיסה האמונה שאין לבודד את ההיבטים המשפטיים מההיבטים המסחריים וכי השירות המשפטי מטרתו לספק בסיס להצלחה מסחרית. ראיה זו היא שמובילה להצלחת לקוחותינו והצלחתם שלהם, היא ההצלחה שלנו!

משרדנו מספק את מגוון השירותים המשפטיים הנדרשים לעסק חדש או בצמיחה, לרבות הגנה ואכיפה של זכויות קניין רוחני, הגנה על המוניטין והסודות המסחריים של העסק והיבטים משפטיים מסחריים, הכוללים סיוע בתיאום סבבי השקעות, הכנת הסכמי רישוי, יבוא וייצוא ומתן שירות משפטי שוטף.

בשלבים הראשונים נסייע ללקוחותינו לבנות אסטרטגיה שתבטיח את ההגנה על הרעיון העומד בבסיס העסק ולבנות מערך משפטי וחוזי נכון. בהמשך נסייע לעסק בניהול השוטף ובשימור החדשנות לשם עידוד הצמיחה בהמשך הדרך. על לקוחותינו נמנות חברות העוסקות במתן רישיונות שימוש בקניין הרוחני שלהן כנגד תמלוגים, חברות הסוחרות בזירות אלקטרוניות, עסקים העוסקים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ובתחומים חדשניים, כגון קנאביס, סייבר ואינטליגנציה מלאכותית (Artificial Intelligence), וכן עסקים מסורתיים.

משרדנו מלווה את לקוחותיו גם בעסקאות המשמעותיות שלהם, כגון הליכי מיזוג ומכירת מניות וסחר בנכסים מוחשיים ו/או לא מוחשיים.

צרו קשר

ברקן-לב וזאבו, משרד עריכת דין ונוטריונים

גיבורי ישראל 5א’, ת.ד. 8129 נתניה 4250508, ישראל
דוא”ל: office@ht-ip-law.com

עו”ד בוורלי זאבו: beverley@ht-ip-law.com | 054-4877985
עו”ד עדי ברקן-לב: adi@ht-ip-law.com | 054-5313709
עו”ד מיכל זאבו-וילוז’ני: michal@ht-ip-law.com | 054-8086089